The Harrastus Neuk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Campaign Specifics

Go down

Campaign Specifics Empty Campaign Specifics

Post by Ciary Fri Nov 30, 2018 4:59 pm

De wereld gaat gebasseerd zijn op forgotten realms. Dit is de meest bekende en algemene D&D setting. Er is enorm veel informatie te vinden online over deze wereld. Maar ik ga hier zeer los mee om. ik gebruik Forgotten realms om mezelf een herkenningspunt te geven op een anders wit canvas waarop ik kan zetten wat ik wil. Dus het kan zijn dat bepaalde locaties, dorpen, steden, ... die normaal in forgotten realms zouden bestaan in mijn campaign niet aan bod komen of niet bestaan. Zo wil ik al 1 heel belangrijke verandering maken in de forgotten realms wereld:

The Adventurers guild
In deze wereld bestaat er een guild voor avonturiers. deze guild is zeer ver verspreidt. Origineel is de guild opgericht in de omgeving van Neverwinter, waar nu hun belangrijkste guildhouse te vinden is.
The adventurers guild werkt een beetje als een uitzend bureau. door hun faam krijgen ze vragen om hulp van overal, en langs de andere kant sluiten veel avonturiers zich aan bij de guild omdat het via hen veel gemakkelijker is om plaatsen te vinden waar ze hulp nodig is. de adventurers guild neemt dan natuurlijk ook een share van de loot. als er veel geld aan vast hangt zal de guild zelfs een stap verder gaan en actief de geschikte adventurer voor de job zoeken. een beetje als een headhunters bureau.

Het is niet de bedoeling dat jullie vanaf het begin aangesloten zijn. maar het zou wel de bedoeling moeten zijn dat alle characters, met een reden die je zelf mag invullen, zich bij de guild willen aansluiten.
Het is de beste manier om adventurer te worden.
Als jullie lid zijn geworden van de guild wil dit ook niet zeggen dat alle quests via de guild moeten verlopen. Jullie zijn nog altijd vrij om te gaan en te staan waar jullie willen.

Het eerste avontuur speelt zich af in en rond Neverwinter.
I hope you all like the city life?
Ciary
Ciary
3rd Year Cadet
3rd Year Cadet

Posts : 34
Points : 50
Join date : 2017-02-19
Age : 35
Location : Outside reality

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum